Piatra Mare Explorer

Posted: February 18, 2013 in Competitions, Trail Running, Training

Desi in post-ul anterior spuneam ca prima competitie va fi Postavaru Night 2013 pana la urma se pare ca va fi a doua :). Sambata 16 Februarie vroiam oricum sa alerg pe undeva si mi-am amintit ca anul trecut se tinuse un concurs in Piatra Mare in care trebuia sa urci pana la cabana Piatra Mare si sa cobori pe Drumul Familiar. De curiozitate am dat o cautare pe google si am aflat ca exact sambata in care vroiam eu sa alerg avea sa fie Piatra Mare (Explorer). Taxa mai mult decat decenta … 25 de lei, insa fara mari pretentii. S-au dat 3 premii prin tragere la sorti si cam atat… :). Nu ma deranjeaza lucrul asta chiar daca am prins podiumul. Nu am venit pentru premii, am venit ca sa alerg si sa schimb peisajul. Vara trecuta mai alergasem in Piatra Mare insa nu stiam traseul de urcare ce ocolea Canionul 7 Scari. Era prima data si eram chiar curios sa vad cum e urcarea.

Conform organizatorilor traseul are 14 km cu 900 m+ si se desfasoara exclusiv pe trasee turistice. Din pacate telefonul meu s-a restartat in timpul cursei si nu am reusit sa inregistrez tura. Oricum a fost un antrenament tare ce l-am terminat in 1h si 26 de minute.

Nu am ce sa spun prea multe despre cursa. Urcarea a fost excelenta si destul de tare, iar la coborare am dat drumul tare de tot la picioare. Cred ca am reusit cea mai rapida coborare de pana acum de la cabana Piatra Mare pana la Dambul Morii.Nu m-a impresionat nimic in ceea ce priveste organizarea, insa avand in vedere taxa de 25 de lei nici nu am avut pretentii. Toti concurentii au primit medalie de participare. Traseul nu a fost marcat, insa era cam imposibil sa te pierzi pentru ca a fost exclusiv pe traseu turistic.

M-ar bucura sa existe mai multe evenimente de genul asta … prefer sa platesc o taxa modica pentru a alerga intr-un concurs fara pretentii decat sa platesc foarte mult pentru un pachet de start bogat. Pana la urma motivul pentru care merg la un concurs este alergarea in sine, nu tricoul, nu pentru pastele de dupa. Desigur ca sunt unele evenimente la care mergi si pentru atmosfera … insa evenimentele acestea au deja traditie. Rose a alergat si ea si a reusit sa vina tot pe locul 3 dupa Paula si Cornelia.

Comments
  1. Felicitari voua πŸ™‚ Ma bucur pentru rezultatele voastre si imi place foarte mult ce ai scris. Sincer, abia azi mi-am adus aminte de acest concurs. Mai are si o editie de vara, nu este doar aceasta de iarna. Dar am uitat de el πŸ™‚
    Da, taxa este modica, insa ar fi bine sa fie cum spui, mai multe astfel de evenimente. Ma uitam pe facebook si acolo v-am vazut si chiar m-am bucurat. Ati venit bine de tot, felicitari!
    Ne vedem la Postavaru! Toate cele bune! πŸ™‚

    • alexitu says:

      Multumim Adi ! Suntem si noi foarte multumiti de rezultate insa cel mai mult ne-a placut ca am facut miscare in samabat aia si ne-am simtit bine. Ma bucur ca ne vedem la Postavaru Night ! O sa fie atmosfera foarte faina … ca la orice eveniment organizat de Luci. Poate il iei si pe Razvan cu tine :). Pana atunci spor la antrenamente pe Sorica πŸ™‚

Leave a Reply

